Re: Jakis postep :)

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 09:31:01 MET DST

=?iso-8859-2?Q?Andrzej_Pi=EAta?= napisał(a):
> [...]

OK. Ostatni adres jaki otrzymalem byl poprawny tzn. 212.160.17.155.

> potem sprawdz czy ci pojdzie

sPINGowalem 2 kompy :
- swoj (212.160.17.155) - czas odpowiedzi 0 ns
- tepsa (194.204.159.1) - czas odpowiedzi 160-180 ns
W obydwu przypadkach kolor czarny (nie czerwony) w PMPing, czyli
wszystko chyba gra.

Jezeli chodzi o nazwy serwerow to nic nie zienilem w porowaniu z
poprzednimi ustawieniami. Niemniej w Netscape mam odpowiedz "Check the
server name in the location and try again. Netscape is unable to locate
the server , does not have the a DNS entry" - zachowuje sie wiec tak
jakby byl off-line. Obojetnie jaki adres wpisze. podobnie PMMail Could
not itd. - nie potrafi znalezc mojego dostawcy pocztowego...

Off coz. (jestem cholernym laikiem ale tyle wiem :))) )

Prosze o dodatkowe wyjasnienia. Jak to zrobic?

> Sprawdź jak masz ustawiony też routing. Do sprawdzenia możesz użyć jeszcze
> nslookup, będziesz wiedział czy masz chociach przypisany adres jakiegoś
> NS.

Czy moge prosic o wyjasnienie: krok po kroku? (jakim programem, czy jest
on w systemie, jaka komende wpisac i gdzie?). To chyba tyle. Blisko -
coraz blizej :)

Podam jeszcze to co otrzymuje w okienku InJoya (po zalogowaniu sie):
Line speed: 57600
modem Connect: connect 57600
Your IP Addr: 212.160.17.155 (to ten ostatnio przyznany)
Gateway IP: 0.0.0.0
Host: tpsa
Timery: chodza spox
FCS Errors: 0