Re: Jakis postep :)

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 07:33:11 MET DST

On Wed, 29 Sep 1999, Grzegorz Szyszlo wrote:

> sprawdz jaki dostales numer IP. potem sprawdz czy ci pojdzie
> ping na ten numer, potem do najblizszego routera a potem jakis IP
> na swiecie. jesli ci ping chodzi to jestes w domciu. wystarczy ustawic
> poprawny nameserver. a jak nie chodzi to nie wiem.
> pamietaj, w pingu podawaj numery IP a nie nazwy. numery rozwiaz sobie
> wczesniej poleceniem nslookup .
Sprawdź jak masz ustawiony też routing. Do sprawdzenia możesz użyć jeszcze
nslookup, będziesz wiedział czy masz chociach przypisany adres jakiegoś
NS.
                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|