Re: TPSA sux

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 23:57:04 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski napisał(a):
> To wina tego przeklętego Gatewaya. jedyne wyjście to ściągnięcie InJoya.

Dobra. Jest InJoy, skonfigurowany wedle zaleceń z TECH/2 (skrypt w
katalogu InJoya). I nadal nic...

Dokladny opis problemu:

Po wybraniu numeru, dzwiekach negocjacji pojawia sie napis :
Witamy w Internecie itd. Pod tym napisem przedstawiony w poprzednim
mailu przeze mnie tekst (ten dotyczacy nowych sterownikow i dodatkowej
komendy: ATN0s37=14)
Nastepnie pojawia sie napis
Wpisz: Username:ppp Password:ppp

W tym momencie Dialer systemowy, jak i InJoy dostaja zadychy i nic nie
wpisuja.... trwa to z 15-20 sekund i automatycznie serwer mnie wywala.
Pojawia sie tez komenda Connection failed for Slattach.... (pomio ze jak
nadmienilem mam zmodyfikowana i poprawiona wersje z Kopiarni)

I co tu dalej z tym fantem zrobic? Moze cos z ta sugerowana komenda? Ale
gdzie mozna ja jeszcze wpisac (pozatym z tekstu jaki pojawia sie przy
"Witamy w Internecie" wyraznie wynika, ze sugerowana komenda odnosi sie
do Zoltrixow Phantom a nie 336VSP)?
Albo moze zeby bez skryptu przedstawial sie sam terminal i wpisywac ppp
recznie? Jest to mozliwe?

Panowie bardzo prosze o pomoc. Do tej pory nie mialem klopotow z
polaczeniem sie z inetem przez Warpa, ale teraz po zmianach w tepsie,
jestem zmuszony uzywac wingoza.

--
pozdr.
rafii (zrozpaczony)