Re: tpsa - zlodzieje!

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 07:37:37 MET DST

On Thu, 23 Sep 1999, Piotr Grzybowski wrote:
> nie nie probowalem, ale wiem ze jest z tym roznie.. generalnie nie
> podoba mi sie wizja "chodzenia" za wlasnymi piniedzmi... ale to szczegol:>
> co nie zmienia faktu ze nie powinni liczyc za takie polaczenia..
> no dobrze, a ile osob zlorzylo takie podania?
Takiej liczby Ci nie podam, bo musiał bym zmusić dziewczyny do przejrzenia
i zliczenia wszystkich reklamacji w ciągu roku. Dane procentowe podałem ze
statystyk, które są robione dla DO - to sugeruje, że jest szansa na
nienaliczanie takich krótkich połączeń :-)
> prawdopodobnie tak:-) jak by na to nie spojrzec dobrze ze zwracaja pieniadze..
W której firmie tak chetki zwracają pieniadze? Z mojego doświadczenia w
żadnej. W tym przypadku jesteś zdenerwowany (tak sądze) na zapas bo to
"wredny komunistyczny monopolista", ale gdzie byś nie poszedł to o swoje
będzie musiał walczyć i to napewno z dużo większym trudem.

        Bardzo serdecznie pozdrawiam kożystających z usług TP S.A.
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|