Re: tpsa - zlodzieje!

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 12:52:05 MET DST

Piotr Grzybowski wrote:
> Rozumiem, wszyscy rozumiemy, nie o to chodzi, tylko o sam fakt, ze tespa
> gra w gumy.
> Na koniec, nie widze nic glupiego w tym ze maltretowany przez
> giganta-monopoliste klient zmeka probuje dac temuz gigantowi troche
> pieniedzy (o wiele wiecej niz wynosi wygorowana cena za ta usuluge), i
> jest zmuszony czekac i wielokrotnie probowac az wreszcie dostaje szalu.
> Natomiast widze cos glupiego w tym ze trzeba isc osobiscie do biura naszej
> cudownej tepsy, pogadac sobie oczywiscie z urocza pania (prosto z filmow
> [...]

Ja moge potwierdzic, ze taki zwrot uzyskalem (reklamowalem polaczenia w
styczniu br). Teoretycznie problemu z odzyskaniem kasy nie ma ale...
Ustawowo czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 2 tygodnie i zgodnie z
Rozporzadzeniem Ministra Lacznosci z dnia 28.5.1996 (paragraf 5.1) moze
byc przedluzone o kolejne 2 tyg. Tymczasem naszej kochanej tepsie zajelo
to prawie 3 miesiace. Wniosek z tego jeden. Jesli komus sie chce, ma
ochote i czas niech targa ich po sadach za odsetki i inne takie tam...
jezeli mamy prawo, to obowiazuje ono wszystkie podmioty - nie tylko
zwyklych obywateli... (wyobrazmy sobie co buy sie dzialo gdyby podatek
tak placic 3 miechy po fakcie)...

Aha.. Chodzi o oddzial w Sosnowcu (Slaskie)

--
zdrowko
rafii