Re: Odp: Dwa pytania do instalacji Warpa

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 20:04:03 MET DST

Highlander wrote:

> [...]
>
> Dzięki za pliczek. Podziałało ale połowicznie. Dysk jest w końcu
> widoczny tak jak trzeba, instalacja zaczyna sie normalnie.
> Dochodzę do momentu gdy zaczyna się już jej etap po restarcie,
> w interfejsie graficznym. Wybieram składniki do instalacji, niby
> czę ć rzeczy kopiuje się z CD-ka i nagle zwis systemu. Teraz
> podejrzewam, że wina leży w karcie graficznej. GRADD-ów
> nie mogę wypróbować bo mam nie zainstalowany system.
> Co robić w tej sytuacji ?
> Dla ułatwienia podaję konfigurację kompa:
> [...]

Instaluj minimalną konfigurację. To nie Windows - cała resztę można
doinstalować _póĽniej_.
W trakcie instalacji wybierz sterownik do standardowej VGA: 640x480 16
kolorów. Dziki temu będziesz miał możliwośc zabawy w dobieranie
najlepszego sterownika na _działającym_ systemie. Co ważniejsze bez 1001
niepotrzebnych reinstalacji.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */