Re: Odp: Dwa pytania do instalacji Warpa

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 01:16:33 MET DST

On Fri, 10 Sep 1999 15:47:59 GMT, "Adam Ciorgoń" <ciorgon_at_gdansk.cc>
wrote:

>Sle Ci na priv, bo dostaniesz plik w zalaczniku. zastap nim plik na 2
>dyskietce instalacyjnej i OK ;)))
>Proste nie? Ale ja tez sie swojego czasu naszukalem ...

> Do S3 poprobuj ze sterownikami GRADD, standard :)

Dzięki za pliczek. Podziałało ale połowicznie. Dysk jest w końcu
widoczny tak jak trzeba, instalacja zaczyna sie normalnie.
Dochodzę do momentu gdy zaczyna się już jej etap po restarcie,
w interfejsie graficznym. Wybieram składniki do instalacji, niby
część rzeczy kopiuje się z CD-ka i nagle zwis systemu. Teraz
podejrzewam, że wina leży w karcie graficznej. GRADD-ów
nie mogę wypróbować bo mam nie zainstalowany system.
Co robić w tej sytuacji ?
Dla ułatwienia podaję konfigurację kompa:
- płyta główna Atrend LX (symbolu nie pamiętam - piszę z domu)
- Celeron 400 MHz
- 32 MB RAM
- S3 Trio 3D 2 AGP (ColorMax) - 4 MB SDRAM
- Quantum Fireball 6,4 GB
- CDROM - Samsung x 48
- bez karty dźwiękowej

Z pozdrowieniami