Odp: Dwa pytania do instalacji Warpa

Autor: Adam Ciorgoń (ciorgon_at_gdansk.cc)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 17:47:59 MET DST

Użytkownik Highlander <rhare_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SfbXN807PHQPnJ90fI6wNFW6DPU0_at_4ax.com...
> [...]
> jakiś czas ją wczytuje i wszystko nagle zamiera. Po bardzo długiej
> chwili pojawia się ponaglenie o włożenie trzeciej dyskietki i w końcu
> znów po długim czasie pojawia się ekran początkowy (ten z wyborem
> dalsza instalacja - linia poleceń).
> [...] Słyszałem już kiedyś, że Warp widzi
> większe dyski dopiero po zainstalowaniu FixPacka ale pytanie jak to
> obejść przy samej instalacji systemu. Przecież żeby go "sfixować"
> muszę go mieć już zainstalowanego. Czy ktoś mógłby mnie jasno
> doinformować lub wskazać miejsce w inecie gdzie mógłbym znaleźć
Sle Ci na priv, bo dostaniesz plik w zalaczniku. zastap nim plik na 2
dyskietce instalacyjnej i OK ;)))
Proste nie? Ale ja tez sie swojego czasu naszukalem ...

> Pytanko dodatkowe - czy są jakieś sterowniki OS-owe do karty
> S3 Trio 3D AGP ?
 Do S3 poprobuj ze sterownikami GRADD, standard :)
pOSdrawiam
Adam Ciorgoń
ciorgon_at_gdansk.cc