Dwa pytania do instalacji Warpa

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 20:40:48 MET DST

Może to i lamerskie pytania ale wcześniej się tym nie interesowałem,
bo nie miałem takiej potrzeby. Na kompie w domu mam Warpa 4 PL
zainstalowanego na dysku 2 GB Quantum Fireball. Do tego ściągnąłem
z inetu FixPacka 5. Wszystko chodzi jak złoto. W pracy do tej pory
miałem biedne 486 z dyskiem 240 MB i w związku z zapewnieniem
"kompatybilności" z innymi współpracownikami miałem na nim
tylko Windę 3.11. Teraz jednak przełożeni uszczęśliwili mnie
i dostałem kompa z Celeronem 400 MHz i dyskiem 6,4 GB. Oczywiście
pierwszy pomysł na wykorzystanie pojemności dysku to zainstalowanie
na nim m.in. Warpa. I tutaj zaczęły się schody (jak dla mnie narazie
nie do pokonania). Wkładam CD-ka z OS-em do napędu, startuję
kompa z pierwszej dyskietki instalacyjnej, po chwili woła o drugą,
jakiś czas ją wczytuje i wszystko nagle zamiera. Po bardzo długiej
chwili pojawia się ponaglenie o włożenie trzeciej dyskietki i w końcu
znów po długim czasie pojawia się ekran początkowy (ten z wyborem
dalsza instalacja - linia poleceń). Gdy wybieram instalacja komp
wiesza się już dokumentnie natomiast gdy przechodzę do linii komend
i uruchamiam fdiska znów po długim czasie niby się uruchamia ale
podaje bzdurne dane o dysku. Słyszałem już kiedyś, że Warp widzi
większe dyski dopiero po zainstalowaniu FixPacka ale pytanie jak to
obejść przy samej instalacji systemu. Przecież żeby go "sfixować"
muszę go mieć już zainstalowanego. Czy ktoś mógłby mnie jasno
doinformować lub wskazać miejsce w inecie gdzie mógłbym znaleźć
potrzebne informacje ?
Pytanko dodatkowe - czy są jakieś sterowniki OS-owe do karty
S3 Trio 3D AGP ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com