Re: StarOffica

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 09:15:29 MET DST

On Sun, 5 Sep 1999, rafii wrote:

> Niestety po swoich doswiadczeniach (z wersja pod Windy, w OS/2 nie wiem)
> moge stwierdzic, ze nie do konca jest kompatybilny. Nie dziala polska
> klawiatura (nie da sie np. zapisac malego "si" [s'], trzeba instalowac
> PolyKeyb) a wspomniane pliki Office'a 97 wcale nie sa otwierane
> (przynajmniej poprawnie)...
> Pozatym do pracy tego pakietu (jest kompletnie zintegrowany, moze nawet
> az za bardzo) trzeba conajmniej 64 Mgb pamieci a zeby bylo jako tako
> komfortowo to chyba 128 :(((

> Cala nadzieja ze uda sie usunac te niedociagniecia :)

Być może w wersji windzianej tak kiepsko działa. Pod OS/2 nie miałem
problemu z 32MB ramu, a i polskie znaki bez problemu się wpisywało.
Do otwierania plików z shita dorobiłem sobie makro zamieniające krzaki na
polskie znaki. Ogólnie poza brakiem słownika to nie zabardzo mam mu coś do
zarzucenia, cały czas na nim pracuje i niemam żadnych problemów.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|