Re: Locked files i mały problem

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 09:26:49 MET DST

Leszek Kubrak wrote:
> Czy przypadkiem nie boli go właśnie to HPFS386 ? A dokładnie prawa
> dostępu.
> Ja HPFS386 wywaliłem po tygodniu, kiedy musiałem naprawić jakieś pliki
> i z sesji znakowej nie mogłem im nic zrobić.

Mam wrażenie że to nie jest to. Wywaliłem HPFS386 i wróciłem do zwykłego
HPFS i jest to samo. Doczytałem komunikat błędu i ma on nr LSI0006. Help
niewiele pomaga bo marudzi że na workstacji jest za mało miejsca i każe
skasować pliki coby miejsce zrobić. Nie mam żadnego pomysłu co to może
być, tym bardziej że mam wrażenie że macza w tym swoje brudne paluchy
jakaś obsługa sieci (LSI) a wszak jest to zwykły samodzielny system. :-(

pozdrowienia
Artur

--

FROM: Artur Alinowski