Re: StarOffica

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 12:27:40 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:
> dosc niezly, przedewszystkim masz tam chyba wszystko co moglbys
> wymyslic zeby dac do 'suite', czyta pliki offica97 (mowia o nim ze jest
> fully ms office 97 compatible)

Niestety po swoich doswiadczeniach (z wersja pod Windy, w OS/2 nie wiem)
moge stwierdzic, ze nie do konca jest kompatybilny. Nie dziala polska
klawiatura (nie da sie np. zapisac malego "si" [s'], trzeba instalowac
PolyKeyb) a wspomniane pliki Office'a 97 wcale nie sa otwierane
(przynajmniej poprawnie)...
Pozatym do pracy tego pakietu (jest kompletnie zintegrowany, moze nawet
az za bardzo) trzeba conajmniej 64 Mgb pamieci a zeby bylo jako tako
komfortowo to chyba 128 :(((

> i innych.. na razie nie ma polskiego
> korektora i pare rzaczy trzeba by poprawi zeby uwzglednic polskie
> srodowisko.. no ale jako ze beda zrodla dostepne mysle ze sobie z tym
> poradzimy jakos :)

Cala nadzieja ze uda sie usunac te niedociagniecia :)

--
zdrowko
rafii