Re: Inst OS/2 - po raz wtory

Autor: RS (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 08:44:08 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

[...]
> Coś nie tak ustawione w MPTS-ie
Latwo powiedziec...

[...]
> Że Ľle skonfigurowałeś interface'y sieciowe.
Byl kiedys taki kawal "...ja wiem, co sie stalo! Autobus sie zepsul..."
:-)

> Lepiej po prostu przejdĽ procedurę instalacyjną wpisując wszystkie
> potrzebne dane.
Problem w tym, ze juz to zrobilem - byc moze zrobienie tego samego po
raz
kolejny pomoze, ale sadze ze bedzie to mialo wiekszy sens dopiero, gdy
sie
czegos wiecej dowiem - moze jest gdzies jakis kruczek?

Pozdrawiam i w dalszym ciagu prosze o rady

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl