Re: OS/2 - Gdzie to kupić?

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 08:43:59 MET DST

Piotr Wilczewski wrote:

> Gdzie można zdobyć OS/2 Warp lub OS/2 Merlin?
> Czy IBM Polska sprzedaje jeszcze w/w software.

Nie i niegdy nie sprzedawał. Sprzedaje TCH Components w Warszawie, albo
kilu dystrybutorów w Polsce.

> Ile kosztuje?
Wersja Edu (uczniowie/studenci dowolnych szkół) około 80 USD, reszta 360
USD.

> Jakie oprogramowanie polecacie w kategorii:
> 1.www /Netscape Navigator?/ Netscape Navigator 4.61 właśnie przechodzi beta testy (pod koniec wrześnmia będzie po polsku)
> 2.ftp
klient wbudowany, a poza tym do zasysania większych rzeczy wget.

> 3.mp3
do słuchania WarpAmp, do robienia kilka programów.

> 4.telnet
klient i demon wbudowany

> 5.e-mail

Klient - PMMail, jako server - Weasel, albo systemowy Sendmail +
OS2POPServer

> 6.news'y
Klient - Netszkapa, server - changi.

> 7.edytor tekstu

Prosty - IBM Works z Bonus Paka, a jak nie, to SmartSuite97 lub
StarOffice.

> 8.obróbka grafiki

Wektorowej czy bitmap? (BTW - tutaj OS/2 wypada dość blado).

> Czy kto  zna jakie  adresy ciekawych stron o OS/2?
> Czy wychodzi jaki  e-mail'owy magazyn o OS/2?
O ile pamiętam, to kilka.

> musiałem go skasować i ponowne przełożenie 30 dyskietek mnie
> znieczęciło do ponownej instalacji (to była wersja
> dyskietkowa).
Teraz jest na CD.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697