Re: Inst OS/2 - po raz wtory

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 20:43:03 MET DST

RS wrote:
> Latwo powiedziec...

Prawdopodobnie masz zdefiniowane więcej kart sieciowych niż masz
fizycznie, bądĽ maski podsieci nie zgadzają się z domyślnymi bramkami.

> Byl kiedys taki kawal "...ja wiem, co sie stalo! Autobus sie zepsul..."
> :-)

Może poczytać w takim przypadku instrukcję obsługi autobusu?
Twój opis wygląda mniej więcej tal 'Autobus jechał i przestał. I nie
chce jechać dalej. Co się stało'. OdpowiedĽ, że się zepsuł jest IMHO
odpowiednmia do danych, jakie posiadasz.

> Problem w tym, ze juz to zrobilem - byc moze zrobienie tego samego po
> raz
> kolejny pomoze, ale sadze ze bedzie to mialo wiekszy sens dopiero, gdy
> sie
> czegos wiecej dowiem - moze jest gdzies jakis kruczek?

Nie ma kruczków. Lepiej opisz procedurę jaką zastosowałeś, to się okaże.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697