Re: Inst OS/2 - po raz wtory

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_no-spam.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 17:55:40 MET DST

On Wed, 18 Aug 1999 14:24:24, RS <Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl>
wrote:

> Znow mam problemy (kto ich nie ma ;-) )
> 5. Nie umiem skonfigurowac desktopu, zeby zminimalizowane aplikacje byly
> na nim
> widoczne :(((

Klikasz na desktopie prawym klawiszem myszy Properities (tudzież
Ustawienia), zakładka Window -> Button appearance/Minimize
button/Minimize button behavior/ Minimize window to desktop.

W pytaniach 6 i 7 nie odpowiem poniewaz wiem, ze mialem takie problemy
ale bylo to 2 lata temu a poza tym mam znow jeden puterek...

podrzuć...

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl