Re: OS/2 a Bad Sektory

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_no-spam.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 17:50:37 MET DST

On Wed, 18 Aug 1999 15:35:04, Wojciech Smagowicz
<wojtek_at_cyber.olnet.com.pl> wrote:

> Mam nowy;-) dysk.
> Zamierzam przeznaczyć go na OS/2 z HPFS, ale dysk ma kilka Bad Sektorów.
> W związku z tym mam pytanie: Czy chkdsk radzi sobie z nimi? Jeżeli nie,
> to jaki program/lub sposób postępowania jest właściwy ??

Mialem kiedys taki problem. Najrozsadniej jest sformatowac partycje, a
nastepnie uruchomic chkdsk /f:3 (wtedy zostana na pewno zaznaczone bad
sectory). Innym rozwiązaniem jest ściągnięcie DFSEE (ten program
działa dużo lepiej od chkdsk'a). Uwaga te operacje powinny byc robione
po zbootowaniu sie z innego dysku jak startowy... najlepiej zbootowac
sie z dyskietek.
Gdzie i ile masz tych bad sectorow? moze rozsadniej je ominac tworzyc
mniejsza partycje?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl