Inst OS/2 - po raz wtory

Autor: RS (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 16:24:24 MET DST

Znow mam problemy (kto ich nie ma ;-) )

1. Zainstalowalem OS/2 :-)
2. "Dogralem" drivery do 3C905B i S3Trio3D (dziala!!!)
3. Poprzez NetBEUI widzialem inne pecety (Win...)
4. Udostepnilem wlasny katalog....

5. Nie umiem skonfigurowac desktopu, zeby zminimalizowane aplikacje byly
na nim
widoczne :((( Sciagalem z innego OS'a (wprawdzie US, a ja mam PL), ale
tam
dziala, a u mnie nie.
6. Zaczela dzialac lacznosc przez IP (ping, telnet, ftp) - i nawet
dziala,
ale chcialem przejsc z NetBEUI na NetBIOS over TCP/IP - i nie dziala!
wyrzuca przy starcie komunikat, ze mu sie IBMLAN\NETPROG\NETWKSTA.200
nie podoba (komunikatu nie pamietam). CO JEST ???
7. Zawsze przy starcie dostaje
ifconfig: ioctl (SIOCDIFADDR) no such interface
czasami dodatkowo ze dwa podobne. Co to znaczy ???

Czasami rowniez nazwa udzialu sieciowego (share'a) udostepnianego przez
Windowsy
znika i zamiast niej mam kropke (.)

Nie chce zapychac listy, jednak jesli ktos zechce pomoc, chetnie wysle
swoj
CONFIG.SYS (gdzie jeszcze szukac ?).
Ewentualnie na podstawie "dzialajacych plikow" jestem w stanie sobie to
poprawic - tylko z OSem jestem taki dretwy.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl