Re: Netscape 4.6 OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 21:21:41 MET DST

Tomasz Pudło wrote:

> Wiadomość napisana przez: Grzegorz Szyszlo:

> a od kiedy to szkapa tego nie ma ? MZ zależy to też od serwera
> (nazywa się to "sever can resume broken downloads")

wiem. serwer musi miec polecenie REST jesli chodzi o scislosc.
ftp srever (ftpser0xx) ma opcje REST, i dziala mi reget, wuftpd tez
ma. a szkapa jakos dociagac nie chce mimo ze komputery na tym samym
kablu.
wuftpd oczywiscie na linuxie.

> np. serwer www.microsoft.com tego nie ma!

ma. tyle ze nie przez polecenie REST tylko jakies wlasne cudo.
jak zwykle musza byc "lepsi inaczej". getright (stety for winda)
potrafi dociagac z serwera majkrofonu na wingrozie nietej.

> cišgnšłem niedawn zbiór 58MB ! szło równo
> ale przy 50MB jakby się zacięło. Więc ja ESC, prawy przycisk,
> zapisz link jako... połšczenie... i.... .... 1kB z 8MB.
> przeszło do końca. i zbiór był poprawny !

hmmmm.... ktora wersja szkapy? mi 4.04 nie chciala ciagnac wiec
sie nie zdziwilem ze 2.02 tez nie ciagnie, 4.61 nie sprawdzalem.

> Bo szkapa w pamięci podręcznej ma już (w tym wypadku)
> te poczštkowe 50MB - ale jak mówię zależy to też od wysyłajšcego
> komputera.

nie w pamieci podrecznej lecz w pliku. sprawdzalem.

> ps.odważyłem się na 58MB bo prędkość była 6.9kB/s i była
> w miarę stała aż do...

:))))