Re: Netscape 4.6 OS/2

Autor: Tomasz Pudło (tombox_at_katowice.pkp.com.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 14:15:50 MET DST

Wiadomość napisana przez: Grzegorz Szyszlo:

> btw. ciekawe kiedy w tej glupiej szkapie zaimplementuja dociaganie
> urwanych plikow. takie reget na ftp.

a od kiedy to szkapa tego nie ma ? MZ zależy to też od serwera
(nazywa się to "sever can resume broken downloads")
np. serwer www.microsoft.com tego nie ma!
cišgnšłem niedawn zbiór 58MB ! szło równo
ale przy 50MB jakby się zacięło. Więc ja ESC, prawy przycisk,
zapisz link jako... połšczenie... i.... .... 1kB z 8MB.
przeszło do końca. i zbiór był poprawny !
Bo szkapa w pamięci podręcznej ma już (w tym wypadku)
te poczštkowe 50MB - ale jak mówię zależy to też od wysyłajšcego
komputera.
ps.odważyłem się na 58MB bo prędkość była 6.9kB/s i była
w miarę stała aż do...
Tomek