Re: Win95 + HPFS

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 21:12:15 MET DST

Leszek Gerwatowski wrote:

> Eee - spod DOS można, spod Linuxa można to i pewnie spod Win95 można. Tyle że
> nie wiem jak bo nie badałem tego. Poza tym problemy mogą być z zapisem (dla
> Linuxa dopierow niedawno wyszedł sterownik z odczytem i zapisem - wcześniej był
> sam odczyt).

nawet sam odczyt dzialal jakby chcial a nie mogl. probowalem odpalic
serwer FTP read only na HPFS dla linuxa. jak sie przyssalo tak ze 20
gosci
to ...... ls -l (lub samo ls) pokazywalo na partycji HPFS cuda nie widy.
np. kilka katalogow ".." oraz "." kiedy taki moze byc tylko jeden, lub
gubil nazwy plikow lub wszystko tzn. pokazywal pustke lub niepelny
listing.
bez obciazenia FS takich cudow nie bylo. ciekawe nie?
byc moze ten nowszy driver R/W bedzie sprawowal sie lepiej :) ale nie
probowalem bo nie mam poki co na czym.

btw. z moich doswiadczen wynika ze OS/2+HPFS zachowuje sie wydajniej
niz Linux+EXT2FS, mimo ze uzywalem HPFS 16bit ktory ma ograniczenie
cache do 2MB. ciekawe nie?