Re: ISDN

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 18:58:27 MET DST

Leszek Kubrak wrote:

> Ja używam USR Courier I-modem. Ma wszystko,
> również wysoką cenę. Ostatnio testowałem modem Asmax.
> Cena brutto około 650 zł. Niestety jest to tylko moedem ISDN
> z możliwością podłączenia dwóch urządzeń analogowych.

Podobnych dwoch, o oznaczeniach "ASUSCOM" TA-200ST
i "ISDN TA" TAS400E
uzywam codziennie od roku, 0 problemow.

Jest to ten sam tajwanski produkt, sprzedawany pod roznymi nazwami.

Przez analogowe wejscia laczylem sie modemem z innym analogowym
modemem po kraju, z predkosciami okolo 28k, czyli OK:)

Katalogowa cena pierwotna 999 zl spadla w promocji do jakichs 600
(wtedy).

Z tej samej fabryki adaptery bez wyjsc telefonicznych
byly tansze o ok. 200 zl, aczkolwiek niedostepne.

--