Re: OS/2 + win w jednej stali sieci

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 10:29:12 MET DST

Hej

Andrzej Pięta wrote:

> [...]

-=[Ciach]=-

> [...]
Nieee...
NetBios over TCP/IP jest w Win tylko taką kratką ;) w okienku do
parametrów TCP/IP, a NetBEUI (czyli po OeSowsku NetBIOS) to odrębnie
instalowany protokół.

Ano teoretycznie jakoś powinny...
Z tym że NetBIOS i NetBEUI nie są _dokładnie_ identycznie
zaimplementowane.
Ponieważ z zawodu nie jestem informatykiem, co prawda nie bojem
hotelowym ;)) więc nie pytajcie mnie o szczegóły...
Wiem, że Majkrosoft coś tam "rozszerzył"...

A tak na boku jest to o tyle dziwne, że ze dwa lata temu Win95 i OS/2 u
mnie się widziały, a dziś przy tych samych ustawieniach Win98 i OS/2 się
nie widzą, ale mi teraz na tym specjalnie nie zależy...

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC