Re: OS/2 + win w jednej stali sieci

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 11:18:17 MET DST

On Thu, 5 Aug 1999, Grzegorz GRYC wrote:

> Hej

> -=[Ciach]=-

> Nieee...
> NetBios over TCP/IP jest w Win tylko taką kratką ;) w okienku do
> parametrów TCP/IP, a NetBEUI (czyli po OeSowsku NetBIOS) to odrębnie
> instalowany protokół.

> Ano teoretycznie jakoś powinny...
> Z tym że NetBIOS i NetBEUI nie są _dokładnie_ identycznie
> zaimplementowane.
> Ponieważ z zawodu nie jestem informatykiem, co prawda nie bojem
> hotelowym ;)) więc nie pytajcie mnie o szczegóły...
> Wiem, że Majkrosoft coś tam "rozszerzył"...
Tego faktu nie sprawdziłem. Sądziłem, że trochę inna nazwa wynika
z głupoty ludzi z M$ i chęci wypuszczenia na siłę wyrobu
"czekoladopodobnego". Lecz jeśli specyfikacja ma jakieś różnice to
jeśli są to dodatkowe funkcje to się muszą dogadać, jeśli zamiana
to nie. Chociaż w przypadku gdzie stoi server NT i ma zainstalowanego
NetZbuja to z jego zasobów można normalnie korzystać.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|