Re: w2k a os/2 warp--- juz off topic

Autor: Radek Kosciuk (rkosciuk_at_webmedia.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 15:39:53 MET DST

........CIAH..........
 Grzesiu Gryc wrotki:
> A co do tej "licencjonowanej wersji tegoz systemu" (w2k), to IMHO chyba
> niemożliwe, bo się jeszcze oficjalnie nie ukazał...

powaznie. mam licencje na 240 dni :)) i 5 stanowisk. czyli jest to juz
wersja licencjonowana ;)))))

> No cóż, bez komentarzy :-/
> No może jednak ;)
> Trzeba miec ch!#%^&...ą cierpliwość, jak jakiś sprzęt dodajesz lub
> zmieniasz ustawienia, ach, te wizardy...
> Do zmieniania tasiemki w streamerze służyła inna aplikacja niż ta do
> backupu, zapewne było to bardziej "intuicyjne"... ;)

a co do sprzetu...... nie mialem problemow. Modem sam sie znalazl, bez
zadnej mojej ingerencji ( jak to bylo w w98) co prawda na jakism odlelgym
porcie ( com6) ale zawsze....

pozatym to ja traktuje w2k , os/2 i linuxy jako ciekawostki. Insytaluje
wszystko, zeby miec obraz tego co dany system soba reprezentuje. Po prostu
szukam tego najlpeszego, dla mnie. Nie szukam systemu do gierek, tylko
milego, stabilnego i szybkiego srodowiska pracy... Teraz czekam na pake z
usa z Beosem, wtedy zobayczym. Juz mi kanalow w kompie brakuje zeby dyski
instalowac z systemami ;)))

regards

Radek