Re: w2k a os/2 warp--- juz off topic

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 16:13:20 MET DST

Hej

Radek Kosciuk wrote:

> ........CIAH..........
> Grzesiu Gryc wrotki:
>
> powaznie. mam licencje na 240 dni :)) i 5 stanowisk. czyli jest to juz
> wersja licencjonowana ;)))))
Tak właśnie myślałem ;)

-=[Ciach]=-

> a co do sprzetu...... nie mialem problemow. Modem sam sie znalazl, bez
> zadnej mojej ingerencji ( jak to bylo w w98) co prawda na jakism odlelgym
> porcie ( com6) ale zawsze....
No cóż, mnie poprzestawiał przerwania na kartach tak, że potem miałem
wybór:
- wszystko inne rekonfigurować
- walczyć z w2k i próbować mu wytłumaczyć, że jednak...
Skończyło się tak, że wyjąłem sieciówkę IntelEtherexpress konfigurowaną
programowo i wrzuciłem stare, zworkowe SMC 8216 :)))
Jak się ma SCSI, kartę dźwiękową (na szczęście SB) i 2 karty sieciowe,
to przestaje być fajnie :(( ... a już na pewno prosto ... ;)

> pozatym to ja traktuje w2k , os/2 i linuxy jako ciekawostki. Insytaluje
> wszystko, zeby miec obraz tego co dany system soba reprezentuje. Po prostu
> szukam tego najlpeszego, dla mnie. Nie szukam systemu do gierek, tylko
> milego, stabilnego i szybkiego srodowiska pracy... Teraz czekam na pake z
> usa z Beosem, wtedy zobayczym. Juz mi kanalow w kompie brakuje zeby dyski
> instalowac z systemami ;)))
To chyyyba masz teraz duuużo czasu...
Ja zdecydowanie nie :((((
A jak Ci kanałów brakuje, to jest przeca SCSI ;)

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC