Re: w2k a os/2 warp

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 15:26:36 MET DST

Hej

Radek Kosciuk wrote:

> [...]
> szczsliwym posiadaczem licencjonowanej wersji tegoz systemu. tutaj pojawia
> sie nastepujace pytanie. Otoz zakupilem OS/2 Warpa v.3 (licencjonowanego
> jakby ktos mial watpliwosci :-))) i zamierzam go instalnac. z tymze nie
> wiem jak sie zachowa win . czy bede mogl sobie wybierac system do ladowania
> czy tez bede musial jakos wymusic na kompie ladowanie tego to a tego
> systemu??
> czy moze lepiej od razu zaladowac jakiegos "obcego" boot managera ktory
> obsluzy mi takze linuxa, OS/2 i winde????
Boot Manager z OS/2 powinien wystarczyć.
Miałem drugą betę w2k, co prawda instalowaną po Warpie (więc odwrotnie,
niż u Ciebie) i chodziło bez krzyku.
Oczywiście partycji HPFS nie będzie widział, ale jak mówią złośliwi,
może to i lepiej ;))
A co do tej "licencjonowanej wersji tegoz systemu" (w2k), to IMHO chyba
niemożliwe, bo się jeszcze oficjalnie nie ukazał...

> p.s. w2k jest fajny, wbrew krazacym po sieci plotka :-))))))), nawet moj
> modem PCI zobaczyl i zainstalowal ;P
No cóż, bez komentarzy :-/
No może jednak ;)
Trzeba miec ch!#%^&...ą cierpliwość, jak jakiś sprzęt dodajesz lub
zmieniasz ustawienia, ach, te wizardy...
Do zmieniania tasiemki w streamerze służyła inna aplikacja niż ta do
backupu, zapewne było to bardziej "intuicyjne"... ;)

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC