w2k a os/2 warp

Autor: Radek Kosciuk (rkosciuk_at_webmedia.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 15:01:12 MET DST

witam

wlasnie jestem w fazie testow w2k pro. Dostalem ladne cd z M$ i teraz jestem
szczsliwym posiadaczem licencjonowanej wersji tegoz systemu. tutaj pojawia
sie nastepujace pytanie. Otoz zakupilem OS/2 Warpa v.3 (licencjonowanego
jakby ktos mial watpliwosci :-))) i zamierzam go instalnac. z tymze nie
wiem jak sie zachowa win . czy bede mogl sobie wybierac system do ladowania
czy tez bede musial jakos wymusic na kompie ladowanie tego to a tego
systemu??
czy moze lepiej od razu zaladowac jakiegos "obcego" boot managera ktory
obsluzy mi takze linuxa, OS/2 i winde????

Radek

p.s. w2k jest fajny, wbrew krazacym po sieci plotka :-))))))), nawet moj
modem PCI zobaczyl i zainstalowal ;P