Re: Kilka pytanek

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_no-spam.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 09:02:49 MET DST

On Fri, 30 Jul 1999 22:34:46, "Tomasz Szczesniak"
<tszczesn_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

> Mam dwa ptanka do mądrych ludzi:

Nie ma głupich ludzi, są tylko Windoziarze :)))

> 1)Jaki jest najnowszy fixpak dla Warpa4UK?

Pamiętaj o tym, że możesz fixpackować UK na US nie będzie problemów a
fixpack jest najnowszy - 11. Widoczna różnica pomiędzy UK a US jest
tylko w VoiceType'ie... Z nieoficjalnych źródeł wiem że wersja 12
(której nie będzie dla WarpPL) będzie miała w większości kernel aurory
i jej API.

> 2) Jakie pliki (nizbędne) trzeba mieć do kompilatora EMX
> aby móc
> pisać programy PMowe? (i skąd je ewentualnie ściągnąć)
> Próbowałem kompilować wm_hello.c z prykładów, ale nie
> dał się zlinkować.

Najważniejsze to:
emxdev1.zip
emxdev2.zip
emxrt.zip
gnudev1.zip
gnudev2,zip
i przydałyby się (jeśli masz coś w CPP)
gppdev1.zip
gppdev2.zip

Co nie chciało się zlinkować mógłbyś pokazać jak się kompilowało?
BTW: Najlepiej kompilować z flagą -Zomf (po odpowiednim potraktowaniu
bibliotek - w katalogu bibliotek jest .cmd który masz uruchomić)

> Są też jakieś helpy (*.inf) z opisem
> funkcji API?

Z każdym komercjalnym C są, lecz nie wiem czy można jakoś zssać... W
ostateczności pogadaj z lewhoo on ma mojego TOOLKITA :-)

---
Przemek/2
Asua OS/2 Programmers - http://www.asua.org.pl