Re: Kilka pytanek

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 12:37:11 MET DST

"Przemysław Dobrowolski" wrote:

> [...]
>
> Z każdym komercjalnym C są, lecz nie wiem czy można jako  zssać... W
> ostateczno ci pogadaj z lewhoo on ma mojego TOOLKITA :-)

Wszystko można zassać spod adresu:

http://service2.boulder.ibm.com/devcon/showcase/cat/catalog.htm

W tym cały, uaktualniony Toolkit4. Rejestracja jest chyba bezpłatna (nie
rejestrowałem się jeszcze więc nie wiem). Pod tym adresem powinny być
także odnośniki do strony na której trzeba się zarejestrowć.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */