Re: Polski Merlin a klawiatury w sesji Win-OS2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 01:00:10 MET DST

On Mon, 26 Jul 1999 10:42:46, Grzegorz GRYC <XgYgZ_at_robobat.com> wrote:

> Usmiechnę się do Ciebie o te dwa pliki :))

        Możesz je sobie sam napisać, a nawet podpiąć pod jakieś ikonki, bo to
żadna filozofia. Zaklnij HELP KEYB, a jak nie pomoże (u mnie się
pokazało KEYBD, czyli trochę co innego), to poszukaj KEYB-a w spisie
poleceń systemu.

> To raczej nie pójdzie.
> Parę lat temu starałem się coś takiego zrobić i skończyło się na
> nakładce Polkeyb od ś.p. Andrzeja Górbiela.

        U mnie w SYSTEM.INI jest taki wpis:

[keyboard]
subtype=
type=4
keyboard.dll=kbdpl.dll
oemansi.bin=xlat852.bin
typeofswitch=2
secondkeyb.dll=kbdpl1.dll

        Nie pytaj mnie, skąd się wziął, bo nie pamiętam. W każdym razie jest
tam definicja podstawowego (polski/maszynistka) i pomocniczego
(polski/programisty) układu klawiatury. Działa na równoczesne
przyciśnięcie dwóch sziftów.

--
Pozdrawiam,
Jan.