Re: Polski Merlin a klawiatury w sesji Win-OS2

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 12:42:46 MET DST

Hej

Andrzej Pięta wrote:

> Moja żona jest tłumaczem, ale pisze w SO i klawiature zmienia za pomocą
> dwóch plików, które jej specjalnie stworzyłem *.cmd, ale to w OS/2. A
> nawet nie wiem, czy w WinOS/2 coś się da zmienić.

Usmiechnę się do Ciebie o te dwa pliki :))
Mam zassany StarOffice dla OS/2 i czeka na instalację :)

> Właśnie pomyślałem, że jak byś miał dostęp do polskiej wersji W3.1 i z
> tegoż skopiował pliki odpowiedzialne za klawiaturę (keyb* i jakiś drv od
> klawiatury + wpis w win.ini lub/oraz system.ini) to powinno zadziałać tak
> jak sobie życzysz.
To raczej nie pójdzie.
Parę lat temu starałem się coś takiego zrobić i skończyło się na
nakładce Polkeyb od ś.p. Andrzeja Górbiela.
O ile pamiętam działała też w OS/2.
Być może windowsowy ruslat.exe nie działa dlatego, że w Win 3.1 pl jest
częściowo zaimplementowany Unicode i wlazło to _baaardzo_ głeboko w
system.
Nie pamiętam, dawno było, może zmądrzałem po drodze ;)

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC