Re: Herezje (dlugie)

Autor: Janusz Chmielewski (utor_at_malicki.com)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 08:05:12 MET DST

Adam =?iso-8859-2?Q?P=B3aszczyca?= wrote:

> Niestety, jest to niemożliwe. W Windows 95 wykorzystywane są mechanizmy
> na które OS/2 nie pozwoli. Na przykłąd swobodny dostęp do pamięci przez
> aplikację.
> Początkowo dało si, ale M$ od razu zmienił bibliotekę win32s z wersji
> 1.25a (gdzie jeszcze tego nie było) na 1.30 (gdzie już to było).

> To jest o wiele większy problem. OS/2 to system, a nei tylko grafika. I
> to system zarządza aplikacjami, a nie aplikacje tłuką się między sobą
> jak w 95. Dlatego są takie kłopoty.

OK, ale mozna dolozyc wszelkich staran, poprobowac co nieco wiecej.
Zdaje sobie sprawe z trudnosci i roznic miedzy systemami, tym nie mniej
naltwaiej jest powiedziec "sie nie da".

> Hm.. A nie ma czasem IFS do NTFS na OS/2?

To nie ma znaczenia, IFS nie mam, to i nie mam dostepu ;)

> Do czego porównując?

Chocby do W'98, o darmowych - Linux - nie wspominajac.

> Linux bardzo szybko idzie w tą stronę. Pamiętaj, że tak naprawdę rynek
> tworzą firmy - a te zwykle nawet zamawiając windę chcą, aby ktoś im ją
> skonfigurował. Linux ciut lepszy od Suse + Staroffice w większości jest
> do przełknęcia. A reklama będzie - kilka firm zaczęło pracować nad tym.

Fakt. Dobre obrazki w GUI, tapeta na pulpicie i sie przyjmie ;)))))

> Marne szanse, żeby był. W końcu gdzie tam intelowi do Motorolki...
> A na Atarynę ST był taki emulator PC PCditto.... I jak chodził :-)

Szkoda...

"Swiat jest pelen kobiet, ktorych nie ma"
                       posterunkowy Cezary C.

                     Pozdrawiam

                 Janusz Chmielewski