Re: Herezje

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 15:49:38 MET DST

On Thu, 22 Jul 1999 01:59:25 +0200 (CEST), KYNA wrote:

>wiekszosc zdrowych ludzi od razu poczuje smrut...

Heh, nic to nie zmieni - spojrz, jak sie rozplenila Winda, a duzo ludzi czulo smrut....

>to znaczy co? moze ewentualnie piardnac w puszke bo rownoczesnie pojawi
>sie cos innego co kazdy bedzie mogl sciagnac z servra...ponadto jak
>narazie linuchowcy nie przejawiaja sklonnosci do masowej halucynacji i
>raczej jest malo prawdopodobne zeby MS proowoadzilo taka polityke w
>stosunku do linucha..

Byc moze moje spojrzenie jest bardzo abstrakcyjne, ale CI linuchowcy nie dadza sie
naklonic, to prawda - jednak takich jest niewiele. Obecnie tworzony rynbek linucha to
dawni windziarze i oni dadza sie naklonic. Spojrz na szajbe zwiazana np. z
WordPerfectem pod Linucha - ludzie na to strasznie leca, tak samo jak na KDE.... A
microsoft wlasnie od takich rzeczy jest specem....

>do tej pory zauwazylem tylko jeden vector MS - pan
>Gates zbudowal rynek dla siebie na ktory nikt mu nie wejdzie...zrobil
>cos po swojemu i nie dopusci (ach zeby nie dopucil :)) zeby ktos mu sie fpier....lal
>..
>probowal kupic internet, uwazal ze to cos istotnego miec swoja siec...i
>co? nic...
>java tez jest istotna...
>itp...

Nie wszystko mu wyszlo - ciezko sie dziwic. Jednak wydaje mi sie, ze sprawa z
Linuchem, jest latwa, szczegolnbie przy geniuszu marketringowym Billa (moze sa jakies
aspekty prawne, o ktorych nie wiem - moze wtedy sie myle...)

>sorry ale jestem zmeczony i wspolpracowniczka troche mnie wkurzyla dzis...sorry

Nie ma sprawy :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl