Re: Herezje

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 01:48:27 MET DST

> Hmmm, nie do konca o to mi chodzilo. Moja wizja przejmowania Linuxa przez M$ jest
> nastepujaca:
>
> M$ wypuszcza cos istotnego pod Linucha - moze byc program, moze byc jakas
> "nakladka" w stylu DirectX
>
> Promuje to i staje sie ten produkt czyms istotnym na rynku

wiekszosc zdrowych ludzi od razu poczuje smrut...

> Zaczyna sprzedawac Ten produkt, dolaczajac jakiegos Linucha (chyba nie jest to
> zabronione)
>
> A nastepnie moze juz robic co zechce....

to znaczy co? moze ewentualnie piardnac w puszke bo rownoczesnie pojawi
sie cos innego co kazdy bedzie mogl sciagnac z servra...ponadto jak
narazie linuchowcy nie przejawiaja sklonnosci do masowej halucynacji i
raczej jest malo prawdopodobne zeby MS proowoadzilo taka polityke w
stosunku do linucha..do tej pory zauwazylem tylko jeden vector MS - pan
Gates zbudowal rynek dla siebie na ktory nikt mu nie wejdzie...zrobil
cos po swojemu i nie dopusci (ach zeby nie dopucil :)) zeby ktos mu sie fpier....lal
probowal kupic internet, uwazal ze to cos istotnego miec swoja siec...i
co? nic...
java tez jest istotna...
itp...

sorry ale jestem zmeczony i wspolpracowniczka troche mnie wkurzyla dzis...sorry

> Lech Wiktor Piotrowski
> TeamOS/2 Poland Webmaster
> http://www.teamos2.org.pl
> OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1