Re: Herezje

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 23:53:50 MET DST

On Wed, 21 Jul 1999 22:14:42 +0200 (CEST), Adam Płaszczyca wrote:

>Wybacz Lechu, ale linuxa nikt nie mo e przej Š. Nazwa 'Linux' jest
>zastrze ona dla j dra systemy ktˇre jest rozpowszechniane zgodnie z
>licencj GNU. Je eli nie by oby na tej licencji, nie mog oby siŕ nazywaŠ
>'Linux'. Poza tym, M$ jak na razie chce z Linuxem walczyŠ. Powodzenia.
>Paru milionˇw ludzi nie da siŕ kupiŠ.

Hmmm, nie do konca o to mi chodzilo. Moja wizja przejmowania Linuxa przez M$ jest
nastepujaca:

M$ wypuszcza cos istotnego pod Linucha - moze byc program, moze byc jakas
"nakladka" w stylu DirectX

Promuje to i staje sie ten produkt czyms istotnym na rynku

Zaczyna sprzedawac Ten produkt, dolaczajac jakiegos Linucha (chyba nie jest to
zabronione)

A nastepnie moze juz robic co zechce....

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1