Re: Dwie karty sieciowe, protokoy, Novell i

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 16:48:38 MET DST

Hej

Jurek Kowalski wrote:

> Zawsze musialem wpisac ten numer z reki, jak pamietam (dla IPXa)
Mhm.
To coś bardziej skomplikowanego... tzn. zbyt wielu rzeczy nie wiem :(

> Tak i dodatkowo recznie trzeba dodaj wpisy w \IBMLAN\IBMLAN.INI :
> net2 = tcpbeui$,1,LM10,34,100,14
> wrknets = NET1,NET2
> srvnets = NET1,NET2
> w odpowiednich miejscach, dasz sobie rade.
Zobaczymy ... ;)
W szkole wyższej interpretowałem liryki średniowieczne ;))) ... więc nie
jest to bardzo ewidentne... :-/
Dla mnie w OS/2 mylące jest to, że to, co udostępnia graficznie jest nie
jest wystarczające do pełnej konfiguracji w duuużo większym stopniu niż
w NT...
To bardzo cenna informacja.

Wnioskuję, że coś bardzo podobnego do tych niejawnych wpisów dzieje się
dla konfiguracji TCP/IP dla drugiej karty sieciowej.
Czyżbym się nie mylił ?
Dla drugiej karty sieciowej przy starcie wywala mi SIOERROR coś tam, a
potem tekst w stylu, że network unreachable lub że nie istnieje.
Piszę z pamięci, komputer zobaczę wieczorem...

-=[Ciach]=-

> Tematem jest jak uzywac jednej karty sieciowej dla 3 protokolow
> bo druga karta jest obslugiwana przez serwer Novellowy
> i nie ma nic wspolnego z OSem, jak rozumiem.
Mniej więcej.
Ideałem byłoby, gdyby Novell gadał z tą kartą za pośrednictwem OS/2.
Wiem z dokumentacji, że to jest możliwe, a parę procent spadku
wydajności mnie nie martwi, bo jestem _jedynym_ klientem :)
Wrzucenie trzeciej karty sieciowej do domowego komputera to jednak lekka
przesada ;)
Powiedzmy, że na jednej NetBios (na wszelki wypadek), TCP-IP i jedna
gałąź Novella, na drugiej to samo, tylko bez NetBiosu, ale pomysł może
się mi jeszcze zmienić :)

Dzięki.

Zdrówkot
GG