Re: Herezje

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 07:25:03 MET DST

On Sun, 18 Jul 1999, Krzysztof Stańkowski wrote:

> Czarno to widzicie...
> Też bym wolał gdyby OS miał 40% rynku. Ale tak nie będzie...
> Tylko tak naprawdę czego mi w Osie brakuje? Na razie
> Netscape - jest
> Wget - jest
> Gimp - jest , chociaż pod XFree
> PM123 - jest
> PMBitch - jest
> Rc5Des - jest
> InJoy - jest, znajdźcie mi coś takiego pod Winde lub Linucha
> TexOS/2 - świetny, ale żeby drukować trzeba zapłacić 70 DM. Na razie mi żal.
> PGP 2.6.3 , 5.0....
> Nice, wszystkie możliwe pakery
> [...]
W zupełności zgadzam się z kolegą. Panowie czego wy chcecie od tego
systemu. Jest wszystko czego tylko dusza zapragnie (może oprócz reklamy ze
strony IBM i 100% rynku). Śledząc dyskusje mam wrażenie, że większopść
zachowuje się jak jeden z posłów w pewnym programie telewizyjnym, który
to postulował o wydłużenie urlopu macieżyńskiego, a zapytany ile tenże
trwa odpowiedzia 1,5 roku :-)))) (dla niewtajemniczonych - 112 dni).

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95