Re: Herezje

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 13:16:07 MET DST

Wojciech Gazda wrote:

> [...]

ja nie wiem.

> Nie słyszałem o tym. I to też nie jest powód do optymizmu, czemu nie
> nagłośnili tego?

oni zdaje sie niczego nie naglasniaja.
Jesli zas chodzi o samego OS/2 mysle ze on jednak mocno kuleje
(poprzedni post nasunal mi takie mysli) na stare mechanizmy dostepu.
tak sie zastanawiam. czemu nowej wersji os/2 nie opracowali od nowa,
od zera na nowe procesory, wystarczyloby na taka wersje dorobic
kilka bibliotek ktore by supportowaly stare API. mniej wiecej tak sie
robi wlasnie w linuxie. tak zrobili np. przy przejsciu z a.out na elf.

> Jeśli to się uda, to rzeczywiście warto byłoby jeszcze inwestować
> wysiłek
> w OS/2. Sądząc jednak po postawie IBM-a, który podpisał "cyrograf" z M$
> (vide poprzednie posty) na rozpowszecnianie Windows Nie-Tych nie wydaje
> mi się.

to zadna nowina. ibm jest producentem naprawde b.dobrych twardzieli.
a wiesz co robi? w swoich firmowkach montuje ..... caviary, maxtory,
seagatey i inne cuda. samsunga jeszcze nie widzialem w ibmie :)
ta firma kuleje na przerosnieta biurokracje i ociezalosc umyslowa
swych przywodcow. zobacz co sie dzieje. ibm ma przywodcow od groma,
i wlasciwie trudon powiedziec jaka droga idzie. a taki microsoft?
ma jednego przywodce. nakrzyczy on ze maja isc w okreslonym kierunku,
no to ida. jak widac takie rozwiazanie przynosi mocne efekty
co mocna poznac po np. zwindowsiowieniu spoleczenstwa swiata.

> Apropos, czy wiecie że IM zarzucił wsparcie dla SOM (System Object
> Model)? A jest to zasadnicza rzecz, która sprawia, że GUI OS/2 jest
> (wciąż!) o kilka lat do przodu w stosunku do GUI Windows. Adresik:
>
> http://service2.boulder.ibm.com/devcon/showcase/cat/warptlkt.htm

straszne. nic tylko czekac az te rzeczy moze za 15lat pojawia sie
w linuxie.