Re: Herezje

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 11:46:37 MET DST

Mariusz Kielpinski wrote:

> Witam
> On Thu, 15 Jul 1999 18:19:16, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:
>
> [...]
> Jako uzupelnienie listu Wojtka warto sie moze zastanowic jakie to zdarzenia mialy
> miejsce na przestrzeni ostatniego roku:
> -Upadl PCMPP a w nim ostatni dzial z artykulami Krzysztofa Barteczki o OS/2.
> -Firma Calder wycofala sie calkowicie z promowania OS/2 po nieudanej calorocznej
> akcji reklamowej. Z listy zniknal Tomasz Stelmaszczuk
> -Z listy zniknal Przemyslaw Pawelczyk (po pewnej awanturach ale mniejsza o to...). Ktos
> [...]

        Taaak... Nic dodać nic ująć... Maiłem zamiar kupić Be-Osa za parę
miesięcy (pod koniec roku) ale chyba przyspieszę. Zwłaszcza, że Linux, a
tym bardziej Nie-Te wcale mnie jako programistę nie pociągają...
        Powstrzymuje mnie jeszcze tylko brak karty kredytowej, ale to się już
niedługo zmieni.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */