Re: Herezje

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 11:31:26 MET DST

Krzysztof Stańkowski wrote:

> A o planach Stardoka wypuszczenia własnej wersji OSa za przyzwoleniem IBM wiesz???
> Może to jest jakaś furtka do lasu dla nas.?
> A może rzeczywiście skazani jesteśmy na łaty i ciche wyczekiwanie końca.

        Nie słyszałem o tym. I to też nie jest powód do optymizmu, czemu nie
nagłośnili tego?
        Jeśli to się uda, to rzeczywiście warto byłoby jeszcze inwestować
wysiłek
w OS/2. Sądząc jednak po postawie IBM-a, który podpisał "cyrograf" z M$
(vide poprzednie posty) na rozpowszecnianie Windows Nie-Tych nie wydaje
mi się. Ale może nie doceniam ich bezwładu i hmmm... głupoty. Przecież
już na początku PC-tyzacji nie byli wstanie przewidzieć przyszłości
komputera osobistego (sądzili że będzie to zabawka dla kilku
nieszkodliwych maniaków).
        Apropos, czy wiecie że IM zarzucił wsparcie dla SOM (System Object
Model)? A jest to zasadnicza rzecz, która sprawia, że GUI OS/2 jest
(wciąż!) o kilka lat do przodu w stosunku do GUI Windows. Adresik:

http://service2.boulder.ibm.com/devcon/showcase/cat/warptlkt.htm

I przeczytajcie proszę "Notes".

PS Czy znasz może konkretny adres, pod którym pisze o tym coś
konkretnego? Czy są to tylko pobożne życzenia firmy Stardock?

--
Wojciech Gazda