Re: Herezje

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 01:15:37 MET DST

> To prawda pod BeOS-a też nie ma zbyt wiele oprogramowania, ale to ma
> szanse się zmienić, na takiej samej zasadzie jak wprzypadku Linuxa.
> Firma udostępnia pełne wsparcie za darmo, a jeszcze pełniejsze za
> niewielką opłatą (jakieś 300$). W ciągu kilku lat powstały 4 wersje
> systemu (teraz jest wersja 4.5). Po prostu firma Be inc. nie jest
> grabarzem własnego produktu...

tia...pisalem z zapytaniem do Be jak doinstalowac BeOS
v4.5 na iMacu..odeslali mnie na strone...wiec sie
dowiedzialem ze Be samo sprawy nie zalatwia...:(((((((

> OS/2 w stosunku do Be-Osa jest tak zacofany technologicznie jak Windows
> w stosunku do OS/2. Kilka haseł dotyczących Be-(...)

(...) gramiści) niech
> odwiedzą i sami sobie przeczytają:
>
> http://www-classic.be.com/developers/developer_program/index.html
>
> Ponadto jeszcze jedna rzecz jest ważna: BeOS, w przeciwieństwie do np.
> Linuxa ma kogoś (sw (.......) ta nie musi borykać się z problemami
> tego typu, że w dystrybucji X pod systemem okienkowym Y coś mu się
> posypie.

i w dalszym ciagu jest unixem9media oesem... :))))))))
to naprawde dziala...

> Podsumowując, mam zamiar poważnie zainteresować się tworzeniem softu
> pod BeOsa. Nie oznacza to oczywiście że od razu cisnę OS/2 w kąt. Będę
> się nim zajmował tak długo, jak długo będzie to miało jakiś sens (tzn.
> tak długo, jak IBM będzie go oficjalnie wspierał).
> Jeśli macie jakieś konkretne argumenty przeczące temu co tu napisałem,
> to napiszcie. Bo ja "ciemność widzę! Ciemność Widzę!! WIDZĘ CIEMNOŚĆ!!!"

tia..ostatnio porownywalem (testy i tesciki)
programikow pod winde i BeOS na jednym kompie - zgodne
sprzetowo - nieda sie ukryc wszystko dziala szybciej i
programy (np. ArtPaint) sa od windzianych (PSP4 czy
PSP5) fajniejsze (moze jestem uprzedzony?) podobaja mi
sie bardziej...no i wyzej wymienionego nie udalo mi sie
zbiesic...
a w wielkosciach sa nie do pzeskoczenia..pewnie kod
jest czystszy niz z jakichs builderow pod winda...

jakby co to mam BeOS-a (braciszek mi kupil...) i moge
info jakichs udzielic...

> --
> Wojciech Gazda

pOSdrowienia KYNA...