Re: Kupno OS2 ver.4 i o lamerstwie piratˇw [Trochŕ dugie]

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 18:14:39 MET DST

Pawel Swirek wrote:

> To, że piraci to lamerzy, wszyscy chyba wiedzą.
> Spróbuje przejrzeć te ostatnie posty, o ile jeszcze to leży na Cyfronecie
> (dość szybko kasują tam posty, a DejaNews lubi być wolne).
        Adres z pathem do instalacji na dyskach powyżej 8.4GB jest taki (OS/2
DDPak):
http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/os_2comp/os_2cdro/index.htm

Trzeba załadować "Additional OS/2 CDROM Support". Są tam także najnowsze
sterowniki dysków z Fix-Paka 12 for OS/2 Warp 4. Przeczytaj rozdział
2.1: "Updating the Installation Diskettes" w readme.

> [...]
> wielkość data nazwa
> 35310 sie 12 1996 ibm1flpy.add
> 14420 sie 12 1996 ibm2flpy.add
> 52864 cze 14 1996 image.exe
> 14176 cze 14 1996 loaddskf.exe
> 4096 sie 16 1997 os2 [KATALOG]
> 77070 sie 9 1996 xdfcopy.exe
> 14820 mar 4 1996 xdfloppy.flt
>
> Katalog os2:
> 1474560 sie 30 1996 disk0.dsk
> [...]
> 1884160 sie 14 1996 win5.dsk
>
> Ciekawe, czy z czegoś takiego dałoby się zainstalować bez tworzenia
> 61 dyskietek. Bo pisać tak za każdym razem xdfcopy lub loaddskf jest
        Otóż nie da się - to właśnie urok pirackich płyt. Na oryginalenych
płytach (jest ich 4) jest jeszcze soft instalacyjny, usługi sieciowe
(MPTS, Peer, TCP/IP) których tu nie ma (a więc żegnaj internecie i sieci
LAN), a także Application Sampler, Device Driver Pak (nieco zleżały..
:-)) i Lotus Notes Client.
        Ogólne rzecz biorąc piracka wersja to kał. Trzeba niestety wysupłać
1200zł na oryginał...

        No comments...

--
Wojciech Gazda