Re: Native czy WinOS/2? [Re: Kilka pytan...]

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 23:39:41 MET DST

On Fri, 2 Jul 1999 01:09:33, "Adam Pˆaszczyca" <trzypion_at_waw.pdi.net>
wrote:

> Kłopot z konwerterami polega na tym, że nawet za bardzo ciężkie
> pieniądze nie dostaniesz pełnej specyfikacji tego, co Word zapisuje w
> pliku.
> A jak dostaniesz, to na bank nowa wersja worda będzie zapistywała
> inaczej, żeby czasem Twój konwerter nie zadziałał.

        Owszem, choćby zmiana RTF-u pomiędzy Office 95 i 97 (polskie litery
się nie przenoszą). Inna rzecz, że co poniektóre programy i tak nie
potrafią tego obsłużyć. Po prawdzie, to nie udało mi się znaleźć
programu, który by zapisał poprawnie RTF-a z polskimi znakami. Tzn.
przez poprawność rozumiem możliwość otworzenia w Wordzie. ;)

--
Pozdrawiam,
Jan.