Re: Kupno OS2 ver.4

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 18:18:33 MET DST

Pawel Swirek wrote:

> Trochę nie o to mi chodziło. Chodziło mi o to, czy fdisk to zobaczy.
> Ale zrobiłem wczoraj eksperyment i zobaczył dwie partycje jako type 83 i
> jedną jako type 82, czyli tak, jak należy (dwie EXT2 i jedną swap).
> Ale ściągnie ten EXT2OS2, bo się przyda.
> Jakby tylko jeszcze było coś do FAT32...

        Jak już znajdziesz FAT32 na hobbesie (http:\\hobbes.nmsu.edu - jest tam
na pewno) to koniecznie zajrzyj na strony autora. Jest na nich sporo
ciekawych rzeczy dotyczących FAT-32, konfigurownania tego (wbrew pozorom
nie takie proste) i EXT2 pod OS/2. W tym bardzo ciekawy sterownik
partflt.sys oraz przydatne WP-Tools.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */