Odp: Word Perfect 6.0 (było Word97 w OS/2 [bylo Re:

Autor: B. M. (3164_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 08:57:00 MET DST

Użytkownik Highlander <rhare_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:377bd5be.5116542_at_news.tpnet.pl...

<<<Ciach >>>

> Czy można go aktualnie gdzieś kupić albo skądś ściągnąć ?
>
> Z pozdrowieniami
>
> rhare_at_alpha.net.pl
> rhare_at_polbox.com

Panowie.
Czytam cały czas posty (przepraszam, że tak narozrabiałem) i wciąż nie mogę
znaleźć odpowiedzi na pytanie:
Co z milenijną zmianą pierwszej cyfry wieku.
Czy ktoś przetestował jak po przekroczeniu roku 2000 Wasze najlepsze "cacka"
będą stabilne i czy dadzą się otworzyć.

Poza tym nie jest prawdą, że w Wordzie jedynym sposobem poruszania się jest
"gryzoń". 90% funkcji obsługuje się skrótami klawiaturowymi. Znam ich bardzo
wiele, (też nie lubię myszy) więc jeśli ktoś miałby potrzebę służę swoją
wiedzą. Poza tym bardzo wiele funkcji jest konfigurowalnych i można im
przypisywać własne kombinacje klawiszy.
Poza tym nie możemy zapomnieć o automatyzacji za pomocą makr, które także
można uruchomić z klawiatury.

Co do wymagań - tu się zgadzam. Mam płytę dwuprocesorową, 264 ramu, a
drukowanie bardziej skomplikowanych grafik puszczam wieczorem, a zdarza się,
że rano jeszcze nie widać "papierowego efektu".
O ile oczywiście nie zawiśnie - i to uważam za podstawowy problem -
niewielka stabilność nawet najstabilniejszego WinNt przy obróbce plików
większych niż 500 MB.

Przepraszam, że pozwoliłem sobie na obronę M$ (choć za tą firmą nie
przepadam) ale staram się być obiektywny - co jest dobre - to jest dobre, a
każdy system i każdy program ma błędy (za które i tam zapłaciliśmy w
gotówce).

--
Pozdrawiam
BodzioM