Do trzech razy sztuka?

Autor: Adam Morawiec (admor_at_math.uni.wroc.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 11:52:16 MET DST

Czesc,

dobra, wiem, ze 'IBM Works to program prymitywny az do bolu', ale ...
jak juz go mam, to chcialbym wydusic z niego w szystko, co potrafi.
Pytanie: czy edytor Worksa potrafi zachowywac wysokie kody ASCII (> 127)
przy wyjmowaniu dokumentow w formatach innych niz wlasny (w szczegolnosci
Worda)? Czy tez 'bolesny prymitywizm' Worksa polega wlasnie na tym, ze
jakby nie kombinowac, jakich FixPackow by nie nawstawic, to i tak nie
bedzie tego umial i juz.
Ktos zna odpowiedz?

--
Adam Morawiec