Re: pckurier: linux, windows, beos. i nic wiecej?

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 10:56:02 MET DST

On Fri, 25 Jun 1999 13:23:47, Michal Koslinski <Michal.Koslinski_at_f91.n480.z2.fidonet.org> wrote:

> Czesc All!
>
> wlasnie zabieram sie za czytanie tego artykulu. i juz wstepniak mnie
> zazzloscil. mowa w nim o dwoch systemach: linuxie i windowsie oraz o "trzeciej
> mozliwosci". ale nie o tym chcialem napisac.

Od czasow gdy Przemek zniknal z PCQ mozna zalozyc ze panuje tam pelna ignorancja
OS/2. Z tym linuxem to takie znowu wciskanie wszystkim na sile. Rozumiem ze jest to dobry
system ale nie do wszystkiego. Zreszta w moje firmie zrezygnowano w PCQ na korzysc
bardziej profesjonalnego pisma.

> zastanawiam sie czy nie moznabylo by zredagowac artykulu o naszym os/2 o

To nie jest kwestia zredagowania artykulu. Potrzebna jest stala rubryka chocby i niewielka
takze z namiarami na pomoc w regionie. Tymczasem wciaz raczej sie mowi niz robi czego przykladem
jest wyszukiwarka ftp z zasobami OS/2. No i co ponowie ktorzy to obiecali na to ?? Dlatego trudno
tu mowic o (bez obrazy) powaznej wspolpracy. Wlasnie tej powagi niektorym brakuje. Niewatpliwie dobrze
rokuje na przyszlosc wymiana informacji miedzy Tech i Team. ( Na marginesie szykuje kilka opisow dla Lewhoo
bo opisy programow powinny byc na Team-ie)

> starym, ale jakze na czasie, systemie. przeciez w naszym gronie sa osoby, ktore
> potrawia pisac, a team moglby wspomoc pomyslami. autorzy podpisali by sie pod
> swoim dzielem i podziekowali by teamowi (o ile skala pomocy bylaby warta tego :)
> ).
>
> chociaz moze to wszystko to tylko wiatraki...

No niezupelnie. Sam mam ochote cos popisac ale o tym na priv do zainteresowanych osob.

Pozdrawiam

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_bygoszcz.mtl.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa/ *