Re: pckurier: linux, windows, beos. i nic wiecej?

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 18:28:21 MET DST

On Sat, 26 Jun 1999 11:05:28 +0200 (CEST), Mariusz Kielpinski wrote:
>Tymczasem wciaz raczej sie mowi niz robi czego przykladem
>jest wyszukiwarka ftp z zasobami OS/2. No i co ponowie ktorzy to obiecali na to ??
powiedzialem ze _moze_ bedzie wyszukiwarka do WWW, i tyle, a tej nie
bedzie bo nie doszedlem do porozumienia z osoba ktora ja tworzyla, wiec
dopoki ktos inny tego nie zrobi.. sorry no bonus..
 co do ftp, jest kilka mozliwosci, ale wszystkie zaleza
przedewszystkich od adminow tych serverow, np wystarczy dopisac sie do
ftpsearch'a - najwygodniejszej chyba w tej chwili uslugi tego typu
 pOSdrawiam
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl