Re: Pytanie o kartę sieciową

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 22:34:20 MET DST

Adam Płaszczyca napisał(a) w wiadomości: <3773DF41.BE3FE04A_at_waw.pdi.net>...

>Nie pamiętam, ale chyba nie.
>Jedynie to nie da się do jednej karty zabindować NetBios-a i NetBiosa
>over TCP/IP.
>Choć tak naprawdę się da, tylko sposobem :-)
>
>A w czym problem?

Na razie tylko pytam, jak podłączą mnie do sieci to wówczas mogą wyniknąć
jakieś problemy. A wszystko dla tego, że sieć może, a nawet na pewno
będzie ustawiona dla windy, a komp z OS'em będzie połączony do dwóch sieci.
Dzięki, że pytasz.

Shakuł